Skip links

سئو و بهینه سازی وبسایت

با گسترش فضای وب و اینترنت، روش انجام بسیاری از کارها تغییر یافته است. در گذشته، برای معرفی یک کسب ‌و کار از روش‌ های حضوری استفاده می ‌شد، اما امروزه وب سایت ها، جایگزین این روش ها شده اند. وب سایت ‌‌ها در حقیقت همان فروشگاه ها و مغازه ها هستند که به شکل امروزی تغییر کرده‌ اند. امروزه موتورهای جستجو، خصوصا گوگل، یکی از مهمترین راه ها برای معرفی و پیدا کردن کسب و کار شما هستند و قرار گرفتن وب سایت شما در جایگاه مناسب نتایج جستجو، نقشی بسیار مهم در پیشرفت و توسعه فعالیتهای شما دارد و اهمیت سئو اینجا مشخص می ‌شود.

خدمات سئو سپیدار مشاوره رایگان

فرم مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
سئو و بهینه سازی وبسایت

چرا سئو و رتبه اول گوگل؟!

تصور کنید که یک وبسایت کامل برای کسب و کار خود راه اندازی کرده و منتظر ورود مشتری هستید، اما وبسایت هیچ ورودی خاصی دریافت نمی‌کند. مشکل اینجاست که هیچ کانال ارتباطی برای ورود کاربران جدید به وبسایت شما وجود ندارد و مشتریان از حضورتان مطلع نیستند. یکی از مهمترین و بهترین راه های دیده شدن وبسایت شما از طریق موتور جستجوگر گوگل است؛ زمانی که کاربر کلمه مرتبطی با کسب و کارتان را جستجو می‌کند، گوگل وبسایت شما را به او معرفی می‌کند. با خدمات سئو و بهینه سازی، وبسایت شما در اولین نتایج جستجوی گوگل ظاهر شده و در نتیجه افراد بیشتری را به سوی خود جلب خواهد کرد.

سئو و بهینه سازی وبسایت
سئو و بهینه سازی وبسایت

سئو چیست؟

سئو و بهینه سازی، مجموعه روش‌ها و ترفندهایی است که به کمک آن، وبسایت در اولین نتایج گوگل ظاهر شده که خود باعث جذب مشتریان تازه می‌شود. این ترفندها و روش‌ها معمولا شامل اقداماتی همچون استفاده از کلمات مناسب، تولید محتوای هدفمند و استفاده از لینک‌های ورودی می‌شوند. تمامی این اقدامات در نهایت باعث ظاهر شدن شما در نتایج اول جستجوی گوگل می‌شوند و از آنجایی که بیش از ۶۰ درصد کاربران تنها روی اولین نتایج کلیک می‌کنند، می‌توانید مشتریان بیشتری را به سوی خود جذب کنید. کلمه سئو (SEO) در واقع مخفف عبارت Search Engine Optimization و یا به فارسی، بهینه سازی موتورهای جستجو است.

سئو و بهینه سازی وبسایت

مزایای سئو و بهینه سازی وب

مزایای سئو و بهینه سازی وبسایت

تاثیر پایدار و طولانی‌مدت

زمانی‌که رتبه سایت شما در نتایج جستجو بهبود یابد، دیگر به این راحتی‌ها به وضعیت قبلی خود برنمی‌گردد. این یعنی شما هر روز، بدون زحمت و هزینه، مشتری‌های جدیدی از گوگل دارید.‌

دسترسی به مشتریان واقعی

شما افرادی را به سایت خود هدایت می‌کنید که واقعاً به دنبال محصولات و خدمات شما هستند و سعی دارند از طریق جستجو نیاز خود را برآورده کنند.

افزایش ترافیک طبیعی سایت

با سئوی اصولی، به مرور زمان موتورهای جستجو اعتبار بیشتری برای شما قائل می‌شوند و ورودی سایت شما به صورت کاملاً طبیعی و پایدار افزایش پیدا خواهد کرد.

خدمات سئو سپیدار

بررسی و آنالیز کلید واژه ها

پیدا کردن کلیه واژه هایی که یک کاربر در گوگل جستجو کرده و به صورت مستقیم با کسب و کار شما در ارتباط است

ارائه تمامی خدمات لینک سازی

ایجاد کردن راه‌ها و کانال‌های ارتباطی از طریق شبکه های اجتماعی و وبسایت‌های مختلف جهت هدایت به وبسایت شما

تولید محتوای هم جهت با کسب و کار

تولید محتوای صوتی، تصویری و متنی جهت دریافت نتایج جستجوی بهتر در گوگل و درگیر کردن مخاطبین جدید

ارائه خدمات سئوی کلاه سفید

پیاده سازی تمامی قوانین و استانداردهای عمومی سئو و بهینه سازی وب جهت بالاتر بردن بازدهی و کیفیت وبسایت

مراحل سئو در سپیدار

تولید محتوای مناسب برای وبسایت

محتوای ارزشمند همیشه باعث جذب مخاطبین جدید به سوی شما می‌شود. حال اگر این محتوا به صورت اختصاصی و با نگارش صحیح تولید شود، روی سئو تاثیر مثبت می‌گذارد.

بهینه سازی بستر و نقشه وبسایت شما

یکی از مهمترین مراحل در فرآیند سئو، بهینه سازی ساختار وبسایت، اصلاح کدها و تگ‌های بکار رفته در طراحی سایت است. با رعایت این قوانین، سئو بهبود چشمگیری پیدا خواهد کرد.

بررسی و انتخاب صحیح کلمات کلیدی

برای اینکه وبسایت شما توسط کاربران و از طریق موتورهای جستجو دیده شود، باید کلماتی را پیدا کرد که بیشترین ارتباط با کسب و کار شما را دارند. اینگونه سئوی وبسایت بهبود می‌یابد.

آنالیز وبسایت‌های رقیب کسب و کار شما

وبسایت‌هایی که در صدر نتایج جستجو ظاهر می‌شوند را براساس امتیاز آن‌ها بررسی می‌کند، پس باید وبسایت‌های حوزه کاری خود را بررسی کرده تا استراتژی مناسبی تدوین شود.

سئو و بهینه سازی وبسایت

همه چیز با یک برنامه‌ریزی دقیق و حرفه‌ای شروع می‌شود!

برای آنکه مطمئن شوید در مسیر درستی قدم برمی‌دارید و سرمایه‌های مالی و زمانی شما در بهینه‌ترین حالت ممکن هزینه می‌شوند، لازم است کارتان را با یک برنامه‌ریزی دقیق و اصولی شروع کنید. با استفاده از تحلیل و تدوین استراتژی سئو در اولین قدم، می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود و رقیبان‌تان را به خوبی بشناسید و سپس با برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند، رتبه سایت خود را در یک بازه زمانی منطقی بطور پیوسته ارتقاء دهید.

درخواست مشاوره