Skip links

خدمات باشگاه مشتریان، طراحی و راه اندازی  اختصاصی باشگاه مشتریان (Customer Club)

خدمات باشگاه مشتریان بصورت اختصاصی و با جامع ترین روش طراحی باشگاه مشتریان در کشور در خدمت شما هستیم! کلیه صاحبین مشاغل و کسب و کارها از جمله ارگان ها و سازمان ها ، مشاغل فروشگاهی ، مجتمع های تجاری و مسکونی ، ارائه دهندگان خدمات ، شرکت های خصوصی و …  می توانند با راه اندازی باشگاه مشتریان سپیدار ، از مزایای ویژه آن بهره مند شوند . افزایش تضمینی فروش ، وفادار سازی مشتریان ، بالابردن تاثیرگذاری برند ، ترغیب مشتریان به خرید مجدد ، معرفی کسب و کار شما به دوستان و آشنایان ، گزارش گیری های متنوع و اتصال به نرم افزارهای سازمانی و فروشگاهی شما ، تنها قسمت کوچکی مزایای راه اندازی باشگاه مشتریان سپیدار می باشد .

مشاوره رایگان

فرم مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
خدمات باشگاه مشتریان

اهمیت باشگاه مشتریان (Loyalty club) 

در شرایط بحرانی امروزه ، ایجاد و جذب یک مشتری جدید برای هر کسب و کاری بسیار هزینه‌ بردارتر و دشوارتر از حفظ مشتری‌های موجود است . کسب و کارهایی که به دنبال سرمایه گذاری های بلند مدت تر هستند با راه اندازی باشگاه مشتریان و طراحی ساختاری مناسب مشتریان و همچنین ارائه خدمات ویژه به مشتریان سابق خود ، رضایت آنها را جلب می نمایند تا دوباره برای خرید یا اخذ خدمات برند آنها را از میان رقبا انتخاب کند . به این ترتیب علاوه بر جذب مشتری جدید، با حفظ مشتریان سابقشان تعداد مشتریان ، فروش خدمات یا کالا و در نهایت تاثیر مشتریان در برندینگ شان را چند برابر می‌کنند.

rewards customer
Sepidaar img appinstall 2 min

اهمیت باشگاه مشتریان در برند سازی 

وجود باشگاه مشتریان در کسب و کار شما به غیر افزایش فروش و وفادار سازی مشتریان قدیمی شما می تواند تاثیر چشم گیری در برندینگ کسب و کارتان داشته باشد . نه تنها مشتری زمان بیشتری را وب سایت ، اپلیکیشن یا فروشگاه شما می گذراند بلکه درباره برندتان با دوستان و آشنایان خود دائما صحبت می کند.

مهم ترین مزایای باشگاه مشتریان چیست ؟

  • ذخیره و طبقه بندی بانک اطلاعاتی مشتریان
  • افزایش خرید مشتریان شما
  • ارتباط سریع و موثرتر با مشتریان
  • کاهش هزینه های تبلیغات
  • کاهش هزینه های نیروی انسانی
  • صرفه جویی در زمان
  • پیاده سازی استراتژی های فروش جدید
  • ایجاد تفاوت میان مشتریان وفادار و عادی

چه باشگاه مشتریانی در کسب و کار شما تاثیر گذار و کارآمد است ؟

طراحی یک باشگاه مشتریان متناسب کسب و کار شما به تنهایی کافی نیست . شما باید با ارائه خدمات و پیشنهادات جذاب مشتریانتان به آنها کمک کنید تا از انتخاب شما راضی باشند و همچنین طرح های متنوعی را برای خرید مجدد آنها در دستور کار قرار دهید. یادتان باشد هدف اصلی این باشگاه، تبدیل مشتریان فعلی به مشتری‌هایی همیشگی است.

باشگاه مشتریان باید کلیه اعضا را ترغیب به خرید مجدد یا معرفی شما به دیگران کند . یک باشگاه مشتریان هوشمند پیشنهادات قانع کننده را به صورت مکرر به اعضا ارائه می کند که مشتری به انجام آن تمایل داشته باشد.

Loyaltyclub

مشریان شما همیشه راضی خواهند بود!

طراحی اختصاصی انواع باشگاه مشتریان فقط در سپیدار گروپ

سپیدار معتبرترین ارائه دهنده خدمات باشگاه مشتریان در کشور و تنها ارائه دهنده خدمات طراحی اختصاصی باشگاه مشتریان متناسب با کسب و کار

landing-banner
03 1

از طراحی تا پیاده سازی و پشتیبانی

خدمات جامع سپیدار به شما کمک می کند تا با طراحی اختصاصی باشگاه متناسب با نوع مشتریان و کسب و کارتان ، آینده کسب و کارتان را تضمین کنید . ما در سپیدار با صدها راهکار و طرح های جذاب در کنار شما هستیم.

خدمات باشگاه مشتریان

تدوین و ارائه طرح های جذاب برای باشگاه

در این گام طرح های وفادار سازی مشتریان به مرحله اجرا گذاشته می شود . شما می توانید با تکنیک ها و راه کارهای متنوع از جمله Gamification (تکنیک های بازی با مشتری) و یا Reward و سیستم های پاداش ، کش بک و … ضمن سورپرایز کردن مشتریانتان ، آنها را ترغیب به کسب امتیازات بیشتر و در نهایت از آنها مشتری وفادار بسازید.

خدمات دیتا ماینینگ و دیتا آنالیز

یکی از مهم ترین مزایای باشگاه مشتریان ، ذخیره و طبقه بندی اطلاعات مشتریان بالقوه و بالفعل شماست . این به این معنی است که شما می توانید با اعمال فیلترهای ساده یا پیشرفته در میان آرشیو داده ها جستجو کنید و نتایج مورد نظرتان را به سادگی به دست آورید. بعد از جمع آوری اطلاعات می توانید آنها را تحلیل و آنالیز کنید .

به روزرسانی و توسعه سیستم

باشگاه مشتریان شما نباید برای مخاطبانتان محیطی تکراری و خسته کننده باشد . بعد از تحلیل اطلاعات می توانید بدنه یا هسته باشگاه را متناسب با نیاز مشتریان به روز رسانی کنید .

تحقیقات و شناسایی جامعه آماری

در این مرحله قبل از شروع طراحی باشگاه ، مطالعه و تحقیقات لازم و دقیق راجب مشتریان بالقوه و بالفعل کسب و کار شما انجام می شود . این مرحله کمک شایانی به طراحی باشگاه متناسب با کار شما خواهد کرد. باید بدانیم که مشتری ما چه کسی است ، چه نیازی دارد و چگونه می توان این نیاز را برطرف کرد.

طراحی باشگاه اختصاصی متناسب با کسب و کار

بعد از آنالیز اطلاعات به دست آمده در مرحله تحقیقات ، طراحی باشگاه با در نظر گرفتن اهداف کارفرما آغاز می شود . در این مرحله سناریو و استراتژی باشگاه متناسب با نوع کسب و کار طراحی می شود . در مرحله طراحی برای گرفتن بیشترین بازدهی باید درک درستی از نیازها و سلایق مشتریان خود داشته باشید .

پیاده سازی باشگاه در قالب پلت فرم اختصاصی

در این مرحله نقشه باشگاه مشتریان در دستور پیاده سازی نرم افزاری قرار می گیرد . شما می توانید نرم افزار اختصاصی باشگاه مشتریان خود را روی هر پلت فرمی که مایلید توسعه دهید . این پلت فرم می تواند در قالب وبسایت ، اپلیکیشن یا نرم افزار اختصاصی مولتی پلت فرم برای کسب و کار شما طراحی شود.

طراحی باشگاه مشتریان

یکی از روش های ایجاد وفاداری در بین مشتریان، ارائه نوعی امتیاز به آن ها است که فراتر از ارزش ذاتی محصول یا خدمات می باشد نتیجه آن نیز افزایش فروش، جذب مشتریان جدید و وفادار سازی مشتریان کنونی است.

اعطای کارت هدیه

اصل سوم و مهم در طراحی باشگاه مشتریان برای جذب و وفادار سازی مشتریان فعلی، اعطای کارت های هدیه است.

برنامه متناسب با ارزش مشتری

دومین اصل طراحی باشگاه مشتریان یا نرم افزار باشگاه مشتریان، اگر یک برنامه وفاداری متناسبی با ارزش مشتری خود تنظیم نموده اید، حتما آن ها تبلیغ کننده و سفیر برند تجاری شما خواهند شد

امتیازدهی براساس وفاداری

هر بار که مشتری از فروشگاه یا وب سایت شما خریدی انجام دهد نسبت به اندازه و نوع خرید، مقدار مشخصی امتیاز کسب می نماید.

پرسش و پاسخ

سازمان های هوشمند و به روز با استفاده از Gamification (سیاست بازی با مشتری) در طراحی و راه اندازی باشگاه مشتریان، می توانند با تعامل به سبکی جدید و ایجاد و ارسال اتوماتیک پیشنهادات جذاب به راحتی مشتریان خود را شگفت زده کنید. در این سیستم مشتری توسط بازی های گوناگون با پروموشن های شما آشنا می شود. تاثیر این تکنیک 57% بیشتر از تکنیک های رواج یافته دیگر می باشد..

یکی از مهم ترین اصول در طراحی باشگاه مشتریان ، رعایت تشریفات لازم برای مشتری است . طراحی و راه اندازی باشگاه مشتریان و دادن کارت وفاداری (Loyalty Card) به مشتری، به نوبه خود، یک مزیت رقابتی برای شما نسبت به رقبایتان محسوب می شود . کارت وفاداری یا هواداری باعث می شود مشتری به نیکی از شما نزد دیگران یاد کنند. علاوه براین بسیاری از مشتریان حاضرند برای استفاده از منافع بیشتر نزد شما، بصورت آگاهانه اقدام به بازاریابی و معرفی مشتری جدید به کسب و کار شما کنند.

اگر بتوانید 100 مشتری که حداقل یکبار از شما خرید کرده اند را به خود وفادار کنید تا دوباره از شما خرید کنند، میزان فروش شما به آنها دقیقا مانند میزان فروش شما به 167 مشتری جدید خواهد بود. هر مقدار وفاداری یک مشتری به شما بیشتر شود میزان خرید او نیز افزایش خواهد یافت و این بهترین دلیل است تا برای وفادار کردن مشتریان خود تلاش کنید

همانطور که میدانید هزینه جذب یک مشتری جدید بیش از 10 برابر نگهداری مشتریان قدیمی و وفادار است . با وفادار سازی مشتری و جذب آن در باشگاه مشتریان می توانید او را تشویق به حرید بیشتر کنید و امیدوار باشید که او بارها و بارها از خدمات شما استفاده خواهد کرد . در صورتی که هیچ تضمینی برای خرید مجدد مشتری جدید وجود ندارد .

شما با دارا بودن یک سیستم باشگاه مشتریان به روز ، می توانید اطلاعات مشتریان را به راحتی وارد سیستم کنید . برای مثال ثبت مشخصات ، اطلاعات تماس ، زمان مراجعه ، نظرسنجی ، ارسال پیامک روز تولد مشتری و …. همه این موارد باید به صورت دقیق و منظم ثبت شود و نیازمند وقت ، دقت و نیروی انسانی متخصص می باشد که با داشتن نرم افزار هوشمند باشگاه مشتریان سپیدار می توانید به سادگی و بدون نیاز به نیروی انسانی متخصص از امکانات سیستم استفاده نمایید .

مشاوره تلفنی

کافی است با تلفن ثابت یا همراه، با خط اختصاصی مشاوره سپیدار تماس بگیرید تا کارشناسان ما با دقت و دلسوزی پاسخگوی نیازهای شما باشند.

021-28425452

نام ویژگی پلن پایه پلن استاندارد پلن حرفه ای اختصاصی
پنل مدیریت حرفه ای a a a a
تعریف سطوح امتیازی باشگاه a a a a
تدوین خط مشی،اصول و قواعد باشگاه a a a a
تهیه و تدوین فلوچارت  اجرایی باشگاه a a a a
ذخیره،طبقه بندی ودسته بندی مشتریان a a a a
سیستم گزارش گیری حرفه ای a a a a
تعریف گروه مشتریان a a a a
ماژول کش بک a a a a
ماژول تخفیف ثابت سطح a a a a
اتصال به شبکه های اجتماعی a a a a
ارسال پیامک زمان بندی شده به اعضا a a a a
ارسال ایمیل گروهی زمان بندی شده a a a a
ارسال پوش ناتیفیکیشن a a a a
تعریف و ارسال پروموشن های اتوماتیک a a a
سامانه پیامک اختصاصی a a a
ارسال پیامک به بلک لیست a a a
ظرفیت اعضاء باشگاه 10 هزار 20 هزار 100 هزار نامحدود
ورود مشتریان از اکسل a a a a
ثبت نام سریع با پیامک a a a
ثبت نام سریع از طریق وب سایت a a
وب اپلیکیشن a a a
کیف پول اختصاصی a a a
تبدیل امتیازات به پول a a a a
تعریف اعتبار گروهی a a a a
تعریف سناریو اعتباردهی a a a a
درگاه اختصاصی a a a
امکان اتصال کارت فیزیکی a a a
اتصال به دستگاه پوز a a
پوز اختصاصی باشگاه a a
اتصال به سوئیچ باشگاه سازمانی a a
تعریف نامحدود انواع کارت هدیه a a
صدور نامحدود فاکتور a a
سیستم ارتقاء گروه مشتریان a a
به روز رسانی خودکار سامانه a a
پشتیبانی و بک آپ گیری روزانه و ماهانه a a
اپلیکیشن اختصاصی a a
تعریف جشنواره اختصاصی a a a a
تعریف مسابقات اختصاصی a a a
گیمیفیکیشن a a
ماژول مدیریت شعب a a
ماژول پاداش ارتقاء سطح a a a a
ماژول همکاری در فروش a a a
دامین اختصاصی a a
اتصال باشگاه به فروشگاه اینترنتی a a a a
برندینگ اختصاصی a
وب سرویس و API a
اتصال به نرم افزارهای سازمانی a
پشتیبانی ساعات کاری ساعات کاری ساعات کاری 24/7
مدت پشتیبانی 3 ماه 6 ماه 6 ماه 9 ماه
اتصال به سیستم بانکی a
اتصال به شبکه پذیرندگان سپیدار a
امکان شخصی سازی و توسعه باشگاه a
طراحی قالب اختصاصی باشگاه a a