Skip links

اجرا و نظارت در کسب و کارها

اجرا و نظارت پس از ایده پردازی و طراحی زیر ساخت اولیه کسب و کار است. سپیدار تمامی مراحل اجرایی از قبیل طراحی وب سایت،طراحی اپلیکیشن،سئو و بهینه سازی وب،راه اندازی و مدیریت شبکه های اجتماعی،تولید محتوا و تبلیغات اینترنتی را بر اساس اولویت بندی و طبق برنامه زمانبندی شده اجرا خواهد کرد.تمامی فازهای اجرایی در پورتال سازمانی سپیدار قابل مشاهده است و شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را قبل ازاجرای کار بفرمایید

مشاوره رایگان

فرم مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
اجرا و نظارت

طراحی وب سایت و وب سرویس

وبسایت به نوعی شناسنامه کسب و کار شماست. با داشتن وبسایت شما می توانید برند و خدمات گوناگونی که ارائه می دهید را معرفی کرده و آن ها را در اختیار مشتری قرار دهید. علاوه بر آن، وبسایت بهترین مکان برای نمایش نمونه کارهای کسب و کار شماست؛ درست مانند یک بروشور آنلاین. اگر قصد دارید کسب و کار جدیدی راه اندازی کرده و یا به کسب و کار سنتی خود رونق دهید، سپیدار اینجاست تا طی یک فرآیند بهینه و هدفمند، با طراحی وب سایت اختصاصی ، شما را از رقبایتان متمایز کند.

بیشتر بدانید
content
app 1

طراحی و تولید اپلیکیشن

چرا اپلیکیشن؟! شما در طول روز چند بار از اپلیکیشن ها استفاده می کنید؟! استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی برای رفع نیاز های اساسی و مهم زندگیتون! استفاده از اپلیکیشن مشابه اسنپ یا تپسی برای حمل و نقل! استفاده از اپلیکیشن مشابه دیوار یا شیپور برای خرید و فروش! درواقع امروزه با وجود پیشرفت روزافزون تکنولوژی و دنیای اینترنت کمتر کسی رو می بینید که تمایل به خریدهای حضوری داشته باشد. موبایل های هوشمند بسیاری از این کارها را آسان کرده اند و به دنبال آن در فضای کسب و کار تغییرات بزرگی ایجاد شده است. امروزه برای هر کسب و کاری وجود یک وبسایت معتبر و حرفه ای الزامیست و اهمیت ایجاد اپلیکیشن در چندسال آینده نیز به همین اندازه خواهد شد. امروزه همه کسب و کارهایی که خدمات و یا کالایی را ارائه میدهند،با طراحی اپلیکیشن حرفه ای باعث رونق چندین برابری فضای کاری خود خواهند شد.

بیشتر بدانید

مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت صحیح شبکه‌های اجتماعی و ساخت ارتباطات قدرتمند کلید موفقیت‌ کسب وکار شماست که در صورت اجرای درست، می‌ تواند کسب و کار شما را به قله برساند. اما در صورتی که به درستی اجرا نشود، می تواند چهره کسب و کار شما را مخدوش کند. مدیریت شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی ، هنر شناخت ظرفیت ها و تسلط بر رسانه است. شما با داشتن یک برنامه ریزی دقیق می ‌توانید پیام کسب و کار خود را به بهترین شکل به مخاطبان خود انتقال دهید. می‌توانیم به جرات بگوییم که در روزگار حال، قوائد ارتباط بین مشتری و برند به طور کامل تغییر کرده است. برخلاف گذشته که مشتریان به دنبال برند می‌رفتند، حال این برندها هستند که در تکاپوی پیدا کردن مشتریان و جلب نظر آن‌ها هستند.

بیشتر بدانید
socialmedia
content

تولید محتوا تخصصی

امروزه تولید محتوا مهم‌ ترین نقش را در دیجیتال مارکتینگ ایفا می‌ کند، به‌ طوری که طبق آمار ۵۰ درصد شرکت ‌ها برای بازاریابی محتوا، استراتژی دارند. بنابراین اگر شما هم می‌ خواهید از دیگر رقبای خود عقب نمانید، باید از بازاریابی محتوا استفاده کنید.

در این راستا تیم مجرب آران با بهره‌ مندی از بهترین اعضا و کارشناسان، محتوای تخصصی برای شما عزیزان تولید می ‌کند. به جرات می‌ توان گفت که تیم محتوانویسی سپیدار با تولید محتوا ارزان و باکیفیت در این صنعت پیشگام است.

بیشتر بدانید

سئو و بهینه سازی وب سایت

بزرگ‌ترین کانال ورودی به وب‌سایت شما، جستجو است. پس سئو و بهینه سازی وب سایت در افزایش ترافیک هدفمند و مرتبط نقش اساسی دارد. البته، اولین شرط رسیدن به رتبه‌های اول گوگل، برنامه‌ریزی اصولی و یک استراتژی سئوی حرفه‌ای است. اهمیت سئو یا بهینه سازی کردن سایت از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده میکنند.و اهمیت بهینه سازی جایی به اوج خود میرسد که اکثر مردم فقط به صفحه‌ی اول نتایج جستجو نگاه میکنند. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسئله الزامی است که سایت شما در صفحه‌ی اول نتایج جستجو قرار گیرد.

بیشتر بدانید
seo idea
digital marketing

دیجیتال مارکت و تبلیغات اینترنتی.

سایت HubSpot که از سایت‌های معتبر در حوزه بازاریابی دیجیتال و استراتژی محتوا محسوب می‌شود در تعریف بازاریابی دیجیتال به این نکته اشاره کرده است که این عبارت، یک چتر مفهومی محسوب می‌شود. به عبارت دیگر، به جای اینکه بتوان تعریف مستقیمی برای آن ارائه کرد، بهتر است همه‌ی آن تکنیک‌ها و ابزارهایی را بشناسیم که زیر عنوان دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرند. اگر چه تعریف واحدی از بازاریابی دیجیتال در دست نیست، اما به نظر می‌رسد بتوان تعریف زیر را تا حد خوبی، فصل مشترک توضیحات رایج در زمینه بازاریابی دیجیتال در نظر گرفت.

نمونه کارهای ما.

نمونه ای از همکاری گروه سپیدار با شرکت های بزرگ و معتبر ایران