Skip links

مشاوره و برنامه ریزی

مشاوره و برنامه ریزی استراتژی سپیدار در دنیای تجاری جدید زمینه ساز افزایش فروش شماست. خدمات مشاوره شغلی آنلاین سپیدار با توجه به نیاز و بودجه شما، بهترین انتخاب ها را برای تجارت و راه اندازی کسب و کار جدید شما تدوین می نماید. مشاوران و کارشناسان سپیدار ، به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی برای ارائه مشاوره کارآفرینی ، تبلیغات اینترنتی،برندینگ و مارکتینگ ،در تمامی زمینه های تجارت الکترونیک ، مانند تحلیل و آنالیز سایت ، مدیریت محتوا ، طراحی گرافیکی ، بروزرسانی و مدیریت وب سایت ،سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر، آمادگی لازم را دارند.

مشاوره و برنامه ریزی

مشاوره تحقیقات بازار

تا زمانی که یک صنعت را به خوبی نشناسید، نقاط قوت و ضعف کسب و کار را شناسایی نکنید و از ویژگی ها و کارکردهای محصول یا خدمت آگاهی نداشته باشید، نمی توانید عملکرد خوبی در هیچ یک از حوزه های بازاریابی داشته باشید. اقدام به اجرای فعالیت های بازاریابی بدون آنکه تحقیقات بازار را به صورت کامل انجام داده باشید، مانند آن است که با چشم بند وارد مسابقه دو شده باشید! نه می توانید جلوی خود را ببینید، نه متوجه می شوید چه کسانی از شما سبقت گرفته اند یا چه کسانی جا مانده اند و نهایتا نخواهید فهمید در کجای مسیر هستید و به چه صورت باید مسابقه را به پایان برسانید.

بیشتر بدانید
e1613585776261
مشاوره کسب و کار

مشاوره برندسازی و برندینگ

مشاوره برندسازی به صاحبان کسب و کار این توانایی را می دهد که کسب و کار خود را بهتر و بیشتر به مردم معرفی کنند. به طور کلی زمانی می توان گفت که یک کسب و کار به موفقیت رسیده است که به خوبی مردم آن را بشناسند. به زبان ساده آنچه مردم درباره شما می گویند برند شماست و آنچه شما در مورد خود می گویید تبلیغ. به همین دلیل برندسازی و شناسایی برند به مردم مهمترین گام در رونق کسب و کار به شمار می رود. زمانی که ما از برند یک شغل و یا کسب و کار صحبت می کنیم منظور نشان، علامت و یا اسمی است که کسب و کار به واسطه آن شناخته می شود. بنابراین برند و برندسازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. 

بیشتر بدانید

مشاوره استراتژی تبلیغات

یک استراتژی تبلیغات (advertising strategy) جسورانه باید به مشکلات و فرصت هایی که می تواند بیشترین تأثیر را در فروش، سود و ارزش یک شرکت داشته باشد، بپردازد. برای دستیابی به مصرف کنندگان در هر کسب و کاری نیاز به تبلیغ دارید. استراتژی تبلیغاتی برای تحقق همین هدف ایجاد شده است. دوره استراتژی تبلیغاتی از چند ماه تا یک سال متغیر است. آنچه در این مقاله بازاریابی خواهید خواند.

بیشتر بدانید
strategy marketing
11

مشاوره راه اندازی فروشگاه آنلاین.

روز به روز اینترنت و استفاده از آن توسعه می یابد. اینترنت به عنوان یک ابزار تکنولوژی مرزهای جغرافیایی را به صورت کامل از بین برده است . افراد برای خرید مایحتاج مورد نظر خود در خانه و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری می کنند.اگر شما هم به راه اندازی کسب و کار خود فکر می کنید بهتر است که هر چه زودتر فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. گروه سپیدار به عنوان یک مشاور از مرحله طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی تا مرحله آموزش روش های نوین بازاریابی اینترنتی همیشه در کنار شما است.

بیشتر بدانید

مشاوره و برنامه ریزی طراحی بیزنس پلن

بیزینس پلن یک طرح جامع، کامل و تخصصی برای معرفی کسب و کار و اهداف آن برای شروع و ادامه کسب و کار است و در واقع نقشه راه مدیریت کسب و کار برای حیات و شروع به کار می باشد که با اداف خاصی مانند جذب سرمایه و یا استفاده داخل مجوعه تهیه و تدوین می شود. اگر در ابتدای کسب و کار خود بیزینس پلن کار خود را طراحی کنید. می توانید با سرعت و موفقیت بیشتری سرمایه گذاران را جذب کسب و کار خود کنید. در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با مفهوم بیزینس پلن آشنا کنیم.

business plan
Marketing

مشاوره توسعه مارکتینگ

افزایش نفوذ بازار فروش محصولات موجود به مشتریان موجود (یاتوسعه بازار) فروش محصولات موجود به بازارهای هدف جدید. این اهداف بازاریابی می‌توانند بلند مدت باشند و ممکن است چند سال طول بکشد تا به موفقیت برسند. با این حال، آن‌ها باید شفاف وقابل‌اندازه‌گیری باشند و چارچوب‌های زمانی برای دست یابی داشته باشند.
دقت کنید که‌استراتژی‌های کلی تان عملی و قابل‌اندازه‌گیری باشند. یک استراتژی بازاریابی خوب هر سال تغییر نخواهد کرد، اما زمانی که استراتژی‌های شما به دست آمده‌اند و یا اهداف بازاریابی تان برآورده شده‌اند.

بیشتر بدانید

مشاوره برنامه ریزی بودجه

برنامه ­ریزی مالی یا بودجه بندی، طرحی است که تعیین می­ کند در یک سازمان، منابع به چه صورت به فعالیت­ های مختلف تخصیص داده شوند تا به بیشترین میزان بهره­ وری برسد. به دنبال برنامه­ ریزی، فعالیت­ ها هدایت و کنترل شده و نظم داده می ­شوند. از جمله مزایای بودجه بندی می­توان به این نکته اشاره کرد که در صورت بروز مشکلات و تهدیدهای پیش­ بینی نشده، هزینه های مربوطه به سهولت قابل مدیریت خواهد بود و سازمان  از بحران جدی نجات خواهد یافت.

budge
avantages et inconvenients de la franchise

مشاوره شناسایی تهدیدات و فرصت ها

صاحب هر نوع کسب وکار کوچک یا بزرگی هم که باشید، وجود یک استراتژی خوب می‌تواند حال و هوای کسب‌وکارتان را عوض کند و کارتان را رونق بدهد. در این بازار پررقابت شناخت دقیق کسب‌وکار و شناسایی فرصت‌ها می‌تواند هر کسب‌وکاری را 9 به صفر از رقبایی که استراتژی نمی‌دانند جلو بیندازد. پس چرا شما جز این کسب‌وکارها نباشید؟

همراهی مطمئن – همکاری متخصص!

شما می توانید با مشاوران و کارشناسان سپیدار از خدمات برخط و مشاوره های تخصصی کسب و کار از سراسر میهن عزیزمان بهره مند شوید .

 3377 02 36 (051)  4945 42 28 (021)

شنبه تا پنج شنبه  9-18

شروع یک پروژه