Skip links

چهارچوب راه اندازی کسب و کار آنلاین

ایده هایی که ما در این مقاله به اشتراک می گذاریم در مورد نحوه ی ایجاد مشاغل آنلاین است.

1. شناسایی علایق و مهارت های خودتان

اولین و مهمترین قدم شناسایی علایق و مهارت های خودتان است. کسب و کاری که به آن علاقه ندارید را شروع نکنید چون در این صورت احتمال شکستتان وجود دارد. به عنوان مثال وبلاگ نویسی و فتوشاپ جزء مهارت هایی است که خیلی به درد راه اندازی کسب و کار آنلاینتان می خورد.

2. پیداکردن ایده

یک باور غلط که بین افراد رایج شده است این است که ایده حتما باید ناب باشه در صورتی که مهم این است که کسب و کار ما ، با توجه به نیاز بازار می تواند مشکل مردم حل کند .

3. یک وبلاگ راه اندازی کنید و از آن درآمد کسب کنید

وبلاگ ها یکی از موفق ترین راه ها برای شروع یک تجارت آنلاین هستند. وبلاگ نویسان  معروف مانند جان لی و دارن رووز درآمد میلیونی در این زمینه دارند و تعداد این افراد در جهان کم نیست. اکثر کسب و کار های بزرگ اینترنتی، ایده راه اندازی کسب و کار خود را از یک وبلاگ ساده شروع کرده اند، همچنین هزاران وبلاگ نویس این کار را به عنوان شغل اول خود در نظر می گیرند.

4.یک فروشگاه تجارت الکترونیکی ایجاد کنید

فروش آنلاین کالاها و یا خدمات هرگز به آسانی  زمان حال نبوده است. هر کسی به راحتی می تواند در عرض چند دقیقه ساخت فروشگاه اینترنتی خود را شروع کند و یک فروشگاه آنلاین ایجاد کند و فروش کالاهای خود را آغاز کند.

فروشگاه آنلاین
فروشگاه آنلاین

این کالاها می توانند محصولات فیزیکی ( مواردی که نیاز به حمل و نقل دارند) یا محصولات مجازی مانند موسیقی ،کتاب های الکترونیکی ، نرم افزار و سایر مواردی که امکان ارسال از طریق اینترنت را دارند، باشد قبل از شروع این نوع کارهای اینترنتی پولساز ، شما باید تحقیقات خود را در این زمینه انجام دهید.

5. یک وب سایت دراپ شیپینگ (Drop Shipping) ایجاد کنید

دراپ شیپینگ ترکیبی از بازاریابی همکاری در تجارت الکترونیکی و فروش است. اصولاً شما یک فروشگاه اینترنتی ایجاد می کنید تا کالای دیگران را برای دریافت کمیسون یا کارمزد بفروش برسانید. در این روش شما نیاز به مدیریت موجودی کالا یا حمل و نقل که یک فروشگاه آنلاین درگیر آن است ندارید و به راحتی کسب و کار خود را می توانید شروع کنید.

راه اندازی کسب و کار

6. یک وب سایت شبیه پونیشا بسازید

یک وب سایت شغل کوچک به شما این امکان را می دهد با اتصال کارفرمایان به پیمانکاران و فریلنسرها درآمد کسب کنید. با این کار شما می توانید بر اساس قیمت کلی شغل و یا فعالیت ذکر شده درآمد کسب کنید. وب سایت های معروفی در این زمینه وجود دارند که می توان به پونیشا اشاره کرد.

در واقع، با این ایده راه اندازی کسب و کار شما به عنوان یک فرد رابط بین فریلنسرها و کارفرمایان عمل خواهید کرد. برای هر کاری مبلغی توسط کارفرمایان پرداخت خواهید شد و شما پس از گرفتن کارمزد، بعد از اتمام کار بقیه پول را به فریلنسرها پرداخت خواهید کرد.

7.تولید محتوا و جذب بازدید

تولید محتوا پادشاه کسب و کار های آنلاین است در صورتی می توانید از کسب و کار آنلاین خود درآمدزایی کنید که رتبه  سایت خودتان را در جستجو گر گوگل بالا ببرید زیرا که هر کسی که در گوگل سرچ می کند، احتمال زیادی هست که به مشتری شما تبدیل شود و خرید انجام دهد. باتولید محتوای  خوب و استفاده از سئو دقیقا می توانید این کار را انجام دهید .فقط حواستان باشد که محتوا کپی نکنید چون اینجوری ارزش سایتتان پایین میاد و سعی کنید در محتوای خود از مدیا عکس هم برای جذب کاربر استفاده کنید و مواردی  هم مانند سرعت سایت خودتان را هم برای جذب بازدید بررسی کنید .

گروه سپیدار با استفاده از نیروهای مجرب آماده ی همکای با شرکت ها و سازمانهای خصوصی و دولتی در زمینه ی مشاوره  کسب و کار می باشد.

 

Leave a comment